ubezpieczenia

Choroba, czy wypadek mogą mieć destrukcyjny wpływ na nasze finanse. Przez jakiś czas nie możemy wykonywać pracy zawodowej, kosztuje nas leczenie, pobyt w szpitalu, leki. Taka sytuacja może być szczególnie dotkliwa, gdy pozostawiliśmy rodzinę w Polsce i nasz pobyt w Niemczech jest jej jedynym źródłem utrzymania. Wtedy choroba może nieść ze sobą poważne problemy finansowe. W takiej sytuacji doskonałym rozwiązaniem będzie posiadanie ubezpieczenia. Na rynku jest bogata gama różnych rodzajów ubezpieczeń. Ubezpieczenie może pokryć koszty leczenia (w Niemczech zapłacimy np. za wizytę lekarza lub pobyt w szpitalu), koszty transportu medycznego do Polski.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 015773949254.

4 komentarze:

  1. Jak najbardziej sama kwestia ubezpieczeń jest bardzo ważna i w naszym przypadku na pewno są obowiązkowe ubezpieczenia OC. No chyba, że jedziemy jeszcze gdzieś za granicę to wtedy musimy pamiętać o winietkach https://kioskpolis.pl/winiety-gdzie-je-kupic-i-ile-kosztuja/ gdyż w wielu krajach one nadal obowiązują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych ubezpieczeń jest cała masa więc to od nas przede wszystkim zależy na co będziemy się decydowali. Ja całkiem niedawno wybierałam ubezpieczenie na mój samochód https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod i muszę przyznać, że ten wybór był najlepszym jakiego mogłam dokonać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:41

    Ja jestem również zdania, że jeśli chodzi o same ubezpieczenia OC to na pewno warto wiedzieć, które jest najlepsze. Jak dla mnie bardzo fajnie sprawdza się ranking https://kioskpolis.pl/ranking-oc/ i jestem zdania, że dobre OC warto jest mieć.

    OdpowiedzUsuń